את החדש של מוטי רוטמן כבר שמעתם?

דוד קליגר 9 Comment on את החדש של מוטי רוטמן כבר שמעתם?

שנה לאחר זכייתו בגמר תחרות המוסיקה היהודית של קול חי "הקול הבא" – מוטי רוטמן משחרר סינגל בניחוח קומזיצי משובח – "אור לי"

עטיפת הסינגל צילום: עובדיה כלימי, יח"צ
20:24
29.04.24
אתר קול חי No Comments on התקדמות דרמטית במגעים לעסקת חטופים | חדשות החג

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במלאת שנה לזכייתו של הזמר ואמן הרגש מוטי רוטמן בתחרות 'הקול הבא', ולקראת חג הפסח בו יצאנו מאפילה לאורה, מגיש רוטמן את "אור לי" – אחרון בסדרת הסינגלים שיצאה מתוך אלבום הביכורים שעתיד לראות אור לקראת שבועות.

מילות השיר "אור לי" המדברות בעד עצמן, נלקחו מספריו של רבי נחמן מברסלב מתוך פירוש מיוחד אותו כתב על תפילת חנה, מילים פשוטות שכל אחד יכול להתחבר אליהן מהרגע הראשון, המלחין משולם גרינברגר צורף למלאכה כדי לתת להם לחן מקסים ונוגע, ואת כל זה עוטף עיבוד מדוייק וקולע והפקה מוסיקלית וקולית מיוחדת של המעבד הנודע יהושע פריד.

ב"אור לי" תשמעו לראשונה את רוטמן שר גם בעברית, טעם חדש שטרם הכרתם אצלו, והוא מבצע את זה בצורה מושלמת, כזו שנותנת ביטוי ליכולותיו הנוספות וכישוריו הגדולים. כבו אורות תפעילו את "אור לי" בפול ווליום, וכנסו לאווירה קומזיצית מיוחדת, כזו שתרגישו ממש כאילו יצאתם עכשיו ממצרים.

פסח כשר ושמח, עם הרבה אור!

קרדיטים:
קולות: מקהלת ידידים העולמית
מילים ביידיש: משולם גרינברגר
מילים בעברית: יהושע פריד
צילום סטילס: עובדיה כלימי

האזינו:



9 תגובות

מיין תגובות
  1. 9

    אדיר כביר נדיר וואו
    מחכה בקוצר רוח לדיסק

  2. 7

    WOW איזה יופי להיט ענק גימיק חזק העיקר מרגש המילים בעברית בחלק השני של השיר

  3. 6

    איך אמר גד אלבז
    "מוטי אתה כוכב"
    אואה הוא צדק!!

  4. 5

    מוזר… זה רק אני שלא התלהבתי?!?!

  5. 4

    הלחן לא משהו האמת שאני לא כל כך מבין מה ההתלהבות ממוטי רוטמן חוץ מאשר שהקול שלו דומה לקול של מרדכי בן דוד אין בו שום דבר מיוחד לא רגש ולא אחת מהתכונות שהפכו את מרדכי בן דוד למי שהוא סתם עוד איזה מישהו שמנחם טוקר ואוהד מושקוביץ התלהבו ממנו ורק בזכות זה הוא זכה בקול הבא כשהיו שם הרבה יותר טובים ממנו